Garantie

Van alle door ons aangeboden producten mag u verwachten dat deze ongebruikt zijn en voldoen aan de productgebonden specificaties. Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Onze producten dienen vrij te zijn van grote beschadigingen. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten indienen

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een klacht heeft, al doen wij hard ons best uw ervaring met ons te optimaliseren. Uw klacht is voor ons waardevol, omdat wij daavan kunnen leren en verbeteren. Meld uw klacht gerust bij ons en wij zullen er alles aan doen om tot een oplossing te komen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@deisolatietoko.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.